Geleneksel Yeni Yıl İçeceği, falan filan...

    Günlerim o kadar yoğun geçiyor ki, çok sevdiğim bloguma hiçbir yazı ekleyemedim; oysa yılın en son ayındayız. Gerçi yeni bir yıla girmek çocukluğumda olduğu gibi artık yüzümü güldürmüyor. Takvimden eksilen her yaprak, ömrümüzden de alıp götürüyor. Kuzey büyüdükçe artık yavaş yavaş yaşlandığımızı kabul etmek zorunda kalıyorum. Yok kederli ya da üzgün değilim; nasıl keyifli bir hal alıyor o büyüdükçe ilişkimiz.
      Buraya pek bir şey yazamasam da, yazılanları takip ediyorum. Beste'nin blogunda yapıp, bize de anlattığı şu portakallı yılbaşı likörünü evde biz de yaptık; yaptık diyorum çünkü oğlumla beraber çok hoş vakit geçirdik. Tabii ev hallerinden bihaber olan anne işi biraz eline yüzüne bulaştırdı ama olsun, anladım ki oğlan beni her halimle seviyor. Programcı ve listeci olan yanım Beste'nin tarifindeki her şeyi güzelce bir kağıda yazdı ve gidip marketten aldı. Hatta kahve çekirdeklerim, bizim beyden rica edildi, Kurukahveci Mehmet Efendi'den aldırıldı.





    Oğlanla güzelce oturup portakalımızı delik deşik edip, kahveleri yerleştirdik yerine. Önceden hazırlamış olduğum kavanozu elime aldığımda, portakalın kavanoza büyük geldiğini farkettik. Evde tırım tırım kavanoz arayıp, bulamayınca bu sefer gözüme kahve makinesinin üstünde duran cam demlik ilişti. Büyük bir heyecanla demliğe şekerlerimizi, portakalımızı koyduk; votkayı doldurmaya başladık. Eyvah! Votka yetmedi.
    Neyse ki dün, tekrar votka tedarik edildi, gerekli eklemeler yapıldı. Üstüne kahve çekirdeklerimizi de ekledik, demliğimizin ağzına sıkı sıkı kapattık, sardık, sarmaladık, karanlık bir köşeye bıraktık.
Bakalım nasıl olacak?
Ben de yılbaşı gecesi sizlerle beraber kadeh kaldırmak istiyorum arkadaşlar!

İşte bizim evde haller bunlar. Bu arada aslında günlerimi dolduran yegane şey bambaşka! Mim Sanat Merkezi'nde Mario Levi'nin verdiği yazı atölyesine gidiyorum. Tüm hafta boyunca ödev olarak vereceğim yazımdan başka bir şey düşünemez vaziyette dolanıp duruyorum.

Bu arada oğlan okulda Yılbaşı Resitali'nde piyano çalacak.
Mutluyuz.
Sağlıcakla kalın!

Etiketler: